zaterdag 26 juni 2021

L van Libelle

Ik heb de laatste tijd minder geduld om te schrijven, kan me er niet toe zetten. Maar ik zal nu toch de laatste weken inhalen.

Ik had op internet van die leuke voorbeelden gezien van "verbouwde" lepels en vorken. En met de L van Libelle kon ik iets moois proberen. 

Op Pinterest vond ik een patroon van een paar mooie vleugels.


En ik had ook nog wel een mooie stukje blauw glas.


Ik heb van doorzichtig wit nog een lijfje gemaakt.


En dit is het resultaat.

 

De blauwe kleur verandert door de lichtval. Ik vind de bolling van de lepel uiteindelijk te groot om een mooie kop te maken. Mwaah, ik weet nog niet of ik nog iets van oude lepels of zo ga maken.





3 opmerkingen:

  1. Misschien klopt de verhouding niet helemaal, maar dat doet niets af aan de schoonheid van deze mooie libelle! Wat een leuk idee om een lepel te gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vind de libelle toch echt geslaagd hoor, hij staat
    mooi in de tuin. In de natuur hebben dieren ook niet
    allemaal de zelfde maat kop. Dit is gewoon een
    intelligente libelle ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Misschien niet helemaal de verhouding die je wilde, maar het is een hele mooie libelle!

    BeantwoordenVerwijderen