maandag 2 augustus 2021

Banyan tree #3

 

Dit is de boom met 3 spoelen met blaadjes. Ik vind dat hij er zo vol genoeg uit ziet. Anders zie je straks de vogeltjes niet meer. 


Maar eerst.... heb ik, geïnspireerd door Josephine, nog een aantal insecten gemaakt. Voornamelijk van glaskralen.





Hoe meer ik er maakte, hoe meer ik vond dat ik van die futuristische fantasy-beestjes aan het maken was. En toen ben ik er maar mee gestopt. Ze zitten inmiddels in de boom.



Nu de vogeltjes nog.














4 opmerkingen:

  1. De Banyan tree is SUPER geworden, en de hoeveelheid
    bladeren zijn precies genoeg, prachtig en robuust.
    En wat heb je een mooie verzameling insecten gemaakt,
    wowww ze zijn zeer geslaagd allemaal en staan ook fraai
    bij de boom. Ben benieuwd naar je vogeltjes......

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie boom voor de mooie insecten! Leuk dat je het gecombineerd hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Indrukwekkend mooi! Wat heb je dat leuk gedaan...

    BeantwoordenVerwijderen