zondag 4 oktober 2020

Week 40 gezicht

 

Nou, het was me het weekje wel. Kleinzoon van 5 in huis, omdat school (alweer of nog steeds) gesloten is, bruiloft van een dochter via Zoom en een live-stream via Facebook, weer kleinzoon in huis omdat andere oma héél erg ziek is. Tussendoor een hoop peren geschild en verwerkt en verder alleen maar gelummeld. 

Gisterenochtend dacht ik 'gezicht', leuk! Ik had nog een lapje katoen dat ik in de pan met te verven wol had gelegd en dat was er wel een beetje apart uitgekomen. De wol egaal rood, de stof met vlekken en stippen en spetters. Wel mooi. Dit krijg ik dus nooit meer voor mekaar als ik het na zou willen maken.
Op Pinterest had ik een aantal tekeningen gevonden, die goed na te maken zijn met machinaal borduren.

Hop! Eerst gewoon met een smal zigzagje, toen met het borduurvoetje.

Geen idee wat er aan de hand is met blogger. Ik krijg er geen foto's meer op. Hij loopt iedere keer vast. Voor foto's, kijk maar op mijn instagram: petronille.nl

Grrr, mocht het weer een keer beter gaan, dan zal ik alsnog de foto's erbij zetten.


2 opmerkingen:

  1. Haha Petra, het is geen gezicht ;-)
    Maar die ik op je Instagram zag vind ik super !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik krijg dus helemaal niets meer op blogspot geplaatst! Ik dacht dat het alleen de foto's waren.

    BeantwoordenVerwijderen