maandag 28 maart 2022

Textielkaarten

 





Ik heb eerder al jam gemaakt voor het Natuurbezoekerscentrum Klein Profijt van het Hoeksche Waards Landschap, en sleutelhangers en notenwijn en zakjes viltwol van de schapen uit de buurt. 
En toen ik nog bij de Groenvoorziening werkte maakten we insectenhotels, vogelnestkastjes, voederhuisjes, houten vogels, betonnen vogeldrinkbakken, enz.enz.
Ook heb ik 2 keer het Oeverloopgeschenk mogen maken (100x het logo van HWL in glas in lood met tiffany en 100x flesjes met Hoekschewaardse klei met spreuk in een bedje van wol geverfd met rietpluimen).
En nu hangen mijn textielkaarten in het winkeltje! Ik heb nog wat meer landschapjes in de maak, we zullen kijken hoe het loopt. Het is allemaal liefdewerk oud papier, maar zo leuk om te doen. 



4 opmerkingen:

  1. Wat fijn om niet 'zomaar' bezig te zijn, maar voor een goed doel. De kaarten met de schaapjes vind ik heel erg mooi (maar dat zullen wel meer spinsters/breisters vinden šŸ˜‰).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig mooi en dankbaar werk. Wat een schoonheden van
    textielkaarten, echt bijzonder fraaie series!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja de schaapjes heel mooi maar ik val ook op de vogels. Hoe krijg je dat op een kaart dat lijkt me echt wel een dingetje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaarten, wat een creativiteit !

    BeantwoordenVerwijderen