dinsdag 11 augustus 2020

Puk, pff wat is het warm

 


Daar zit Puk dan voor zijn tent, met een handdoek zo groot. Daar moet wat aan gedaan worden. 

Van wafeldoek heb ik een handdoek gemaakt van 25 x 30 cm. Zoompje erin, klaar. Misschien maak ik nog wel eens een grotere.


Die 45 x 30 cm had ik overgenomen van de slaapzak. De achterkant is 45 x 30 cm met aan de buitenkant een lapje katoen met een gezellige print en aan de binnenkant wafeldoek. De voorkant is 36 x 30 cm van dezelfde stoffen. Ik heb alles in een keer afgebiesd met biaisband.

Dit is de stoere jongensversie.


Tegen het verbranden heb ik nog een hemd gemaakt. Zo kan hij in ieder geval bruine armen krijgen zonder verbrande schouders.



Natuurlijk mag Puk alleen met zwembandjes op de boot. 

Pfff, wat is het lekker op het water in de schaduw.










5 opmerkingen:

  1. Ja Puk, het is nog even afzien...En daarna wordt het ietsje koeler. Maar je handdoekje en mooie zonnehemdje kun je voorlopig nog wel gebruiken hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Eh,it's hot!...But he has a beautiful sleeping bag!
    Hugs,
    Carmela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heerlijk voor Puk, lekker mee op de boot, echt zalig met dit weer en zeker met al die leuke nieuwe spulletjes. Genieten hoor !

    BeantwoordenVerwijderen