donderdag 23 januari 2020

crea 5220 week 4

Deze week had een verwarrend thema: "dessin papier" in het Nederlands, "pattern paper" in het Engels. Moet je dan denken aan design?
Bij onze vrijdagmiddaggroep hanteren we alleen de Nederlandse lijst en de gedachten aan dessin papier gingen nogal uiteen.



Twee dames hebben de pastelkrijtjes nog een keer uitgeprobeerd, op papier, met en zonder water vermengd. Design gezien door Corrie en Hettie.
                         

Zelf heb ik een textielkaart gemaakt. Grijs is zo erg niƩt mijn kleur, maar op de een of andere manier ontstond het toch gewoon. Patroon papier met een (niet kloppend) patroontje van een korte broek en topje voor de barbiepop. Doorgestikt met de naaimachine. Ik moet de kaart nog een achterkantje geven, maar ik had weer een drukke week. Volgende week beter.


Plus een bloem getekend op stof en nog een van wolvilt. 


Volgende keer gaan we iets met collage doen, ook leuk!

7 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat jullie samen werken aan de thema's!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik snap je verwarring hoor ☺️.
    Gelukkig hebben jullie je er niet door laten weerhouden mooie creaties te maken en in je blogje zijn nu mooi beide vertalingen van patroonpapier te zien!šŸ‘šŸ¼

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jouw bloemen zijn altijd zo mooi! Er waren meer mensen die aanhikten tegen 'dessin'... Misschien hadden we beter het woord motief kunnen gebruiken..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I like the colors you have on your pattern.Fashion the combinations of fabrics for Barbie!
    Carmela e Davide

    BeantwoordenVerwijderen
  5. je geeft gewoon je eigen draai er aan is altijd goed toch ? ik hou wel van verrassingen :))))

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk zo’n vrijdagmiddag groepje, zo inspireer je elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gezellig samen creatief bezig zijn, dat is altijd leuk :)
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen