dinsdag 28 januari 2020

vingerpopjes

Als je altijd met je handen bezig bent (behalve als ik werk, natuurlijk), dan gaat iedereen dat normaal vinden. Zo ook kleinzoon van 4, die op het ogenblik de Pokémons erg leuk vindt. "Oma, kun jij even een Pokémon maken?" Even.... Van vilt, want ik was op dat moment bezig vilten kersthangers af te maken. Te laat voor Kerst, maar ruim op tijd voor de komende Kerst.


Ik had al lang vingerpopjes willen maken, en ik had al een patroontje opgezocht om te kijken wat ongeveer de goede maat kan zijn. En zó ontstond Pikachu. De makkelijkste van de Pokémons. 


De twee draakjes waren van het patroontje, de twee pikachu zijn van mij en van mijn kleinzoon en het aapje en het rode poppetje zijn een beetje mislukkingen, te klein. Leuk om te doen.

Ik blij, kleinzoon blij!

2 opmerkingen: