vrijdag 18 september 2020

Week 38 Pijlen

Begin deze week ben ik bezig geweest met de vergunningaanvraag voor de Winterfair op 28 november in het Natuurbezoekerscentrum. Ieder jaar moet je meer dingen opzoeken en beschrijven: draaiboek, plattegrondschets, ontruimingsplan, en dit jaar ook de looproutes en corona- en veiligheidsmaatregelen.

Dat betekent dat ik van begin tot eind heb moeten beschrijven waar de ontsmettingsgel en de 1,5 meter bordjes komen te staan, hoeveel ruimte er tussen de kramen zit, hoe je er voor zorgt dat er niemand in de hal voor de wc staat te wachten en hoe je door de ramen de koffie (in kartonnen bekertjes) verkoopt. En dan komen er heel veel pijlen in voor. 

Pijlen op de grond: 

Pijlen voor de afstand:


Pijlen voor looproutes:
 

Pijlen voor vluchtroutes:


Enfin, de keuze voor dit onderwerp was niet moeilijk. Mijn hoofd zat nog helemaal vol met pijlen.

Jenny had gisteren een tweetal voorbeelden meegebracht, maar ze was er niet tevreden over, iets teveel lijm.



Dus ging ze opnieuw aan de slag. Met nog niet veel resultaat, maar met veel plezier.


En Corrie heeft ook houd rechts gemaakt, maar dan andersom.  Dus heeft zij nog een printje met "Houd links" gekregen. :-)


En ik heb van Toos een prachtige eco-print gekregen. Wat mooi Toos! Dit heb ik nog nooit gedaan. Zo benieuwd hoe dit werkt. Heb je daar al eens een blogje over gemaakt?


En dan heeft ze er nog een intrigerend zakje met hartjes bij gedaan. Nog niet ontdekt hoe en of dat open kan. Dankjewel.






7 opmerkingen:

  1. Die pijl voor de vluchtroute is wel heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Yes! This year we are constantly looking at arrows and spacers ... So many ways to make arrows with paper. Beautiful!
    Have a Good Weekend!
    Carmela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aha, ja dat soort pijlen zien we volop. Leuk dat de dames allemaal zo enthousiast zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Soorten genoeg zeg, heel leuk, vooral de pijlen voor
    vluchtroutes. Prachtig hé die eco-print, ook ik heb zo'n
    prachtige kaart ontvangen, het bijzondere zakje erbij
    kan zeker open, onderzoek maar eens bij de puntkanten.....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat veel mooie pijlen heb je, ja door het virus zie je overal pijlen die je de weg wijzen en om afstand te bewaren.
    De dames zijn erg creatief.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat komt er een hoop kijken bij bet organiseren van een evenement... Dit jaar heb je nóg veel meer te 'verantwoorden'; ik kan me voorstellen dat je geen pijl meer kunt zien😛.
    Wat een prachtige kaart hé; ik mocht er ook een van Toos ontvangen. Net als jij kon ik er niet achterkomen hoe ik het kleine pakje moest open maken (stuk maken wilde ik niet), maar gelukkig heb ik een technische man in huis die na voorzichtig bestuderen ontdekte dat de rechterpunt (of de linker) los gemaakt kan worden door aan de open kant van de punt de voorste helft voorzichtig opzij te trekken.Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. .ik ga er binnenkort eens een blogje over maken.
    Vind het wel grappig dat je niet wist hoe het zakje open moest en nu lees ik dat er meer waren die moesten puzzelen, leuk !
    Zou het bijna vergeten, maar leuk is je bijdrage deze week met de pijlen.

    BeantwoordenVerwijderen