woensdag 2 september 2020

Crea 5220 week33 bladeren, week 34 reclamefolder

Week 33 bladeren: Dit was een redelijk makkelijke. Ik heb nog bladeren over van etalagemateriaal uit de tijd dat ik ooit een slijterij heb gehad. Je bewaart weleens wat en dan kun je dat later weer gebruiken. :-)



Maar ja, nu heb ik bij mijn workshop bij Textiellab andere dingen geleerd, en nu wil ik toch ook nog wel eens een ander blad maken. Ik ben bezig met een verslag van die dag, maar ik moet ineens best veel werken, dus dat komt nog.


Week 34 reclamefolder

Pffff, wat moet ik daar nu weer mee! Ik ben al niet van de reclames, laat staan van de folders. Ik dacht dat ik nu iets kon doen met het lutradur en plastic tasjes die je aan elkaar kunt smelten. 

Plastic tasjes heb ik nagenoeg niet meer, dus had ik wat plastic verpakkingen van snoep en chips. Tussen 2 lagen bakpapier, voorzichtig met een niet te heet strijkijzer... Mislukt. Het plakt niet op de lutradur en ik denk dat het plastic te dun is. Dit is toch heel ander plastic dan plastic tasjes.

Gebrek aan tijd, gebrek aan zin om het nog eens te proberen. Ander projectje. Met wat vliesofix en reclameplaatjes uit een tijdschrift heb ik de boel op een lapje stof vastgestreken. Ik had nog nooit aan vliesofix gedacht voor papier, maar je kunt er zelfs acrylverf mee opstrijken!


 

Nou, ik ben er uiteindelijk niet ontevreden mee.






4 opmerkingen:

  1. Niet ontevreden zeg je, nou héél tevreden mag je zijn !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend weer! Mooi die stiksels om het blad. Zo'n zomerse collage is een genot om te zien nu de regen hier op het dak valt😉

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi gedaan en leuk dat je technieken combineert.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beide mooie uitwerkingen! En nee... ik heb ook nog nooit vlisofix in combi met papier gebruikt, wat een idee.
    Het is een leuke collage geworden!

    BeantwoordenVerwijderen