vrijdag 6 november 2020

Week 44 wit

 Had ik net mijn atelier coronaproof gemaakt voor 6 personen, mocht ik nog maar 3 gasten in huis hebben. 

Dus hebben we de groep in tweeën gesplitst.

Jenny had het thema wit al helemaal in gedachten en ze had zó een textielkaart gemaakt voor in haar grote fotolijst. 

Margareth was het breien helemaal zat en houdt niet zo van gefreubel met stofjes, dus die is aan de slag gegaan met kleien. Ze wil graag tuinvogels maken.


En Sandra houdt van haken en is begonnen met een paddestoel


Hetty is ook bezig geweest met wit. Wat is dat lastig om te zien op de foto.


Corrie had niet veel inspiratie en heeft vooral wat zitten prutsen. Toch ook gezellig.


En ook ik heb geprobeerd om een boom te maken in een sneeuwlandschap. Nou, hier moet ik nog eens goed voor gaan zitten....


Volgende week weer een kans!




4 opmerkingen:

  1. Leuke projecten. Ik vind wit mooi om mee te werken maar het is ook best een uitdaging. Ik ben benieuwd hoe je landschap gaat worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wit fotografeert niet gemakkelijk. Bij jouw landschap moet ik meteen aan een dik pak sneeuw denken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wit op wit werken met stoffen; wat een schitterende delicate werken zijn/worden het. Heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen