zondag 15 november 2020

Week 46, bladmuziek

 Ik kan geen noten lezen, dus ik heb niet veel met bladmuziek. Corrie had al wel eens gedroogde bladeren meegebracht om daar iets mee te maken op het thema bladmuziek. Muzieknoten op de bladeren? Mjah, zou kunnen. Ik heb het echter simpel gehouden op een stukje stof.

Met een permanent marker heb ik lijnen gemaakt op een lapje witte stof, daarna met de lichtbak (of eerder de light-pad geloof ik) de noten overgetrokken met de permanent marker en vervolgens ingekleurd met zwarte textielverf.

Simpel: bladmuziek!


Volgende week bloem, dat spreekt me meer aan.


4 opmerkingen:

  1. Vind het toch heel leuk geworden Petra, het kan ook
    niet elke week een thema zijn wat je goed bevalt.
    Op naar de bloemen van volgende week ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, klopt... het ene thema ligt je gewoon meer dan het andere. En toch vind ik het leuk opgelost!

    BeantwoordenVerwijderen