woensdag 23 december 2020

Een heel jaar crea 5220

Week 1 Hexagon / zeshoek

Week 2 Rood

Week 3 Stippen

Week 4 Dessin Papier

Week 5 Collage

 
Week 6 Kinderliedje

Week 7 Stencil

Week 8 Vierkant

Week 9 Geel

Week 10 Strepen

Week 11 Boekbladzijde

 
Week 12 Oude foto

Week 13 Kalligrafie

Week 14 Stempel

Week 15 Cirkel

Week 16 Groen

Week 17 Woorden

Week 18 Vloeipapier

Week 19 Silhouet

Week 20 Gedicht

Week 21 Vingerverven

Week 22 Driehoek

Week 23 Blauw

Week 24 Spetters

Week 25 Zwarte ondergrond

Week 26 Patronen herhalen

Week 27 Songtekst
 
Week 28 Doodelen

Week 29 Ster

Week 30 Oranje

Week 31 Cijfers

Week 32 Kleurboek

Week 33 Bladeren
 
Week 34 Reclamefolder

Week 35 Foto transfer / image monoprint

Week 36 Rechthoek

Week 37 Aqua

Week 38 Pijlen

Week 39 Krantafbeelding

Week 40 Gezicht

Week 41 Boektitel

Week 42 Borduren-naaien

Week 43 Ruit

Week 44 Wit

Week 45 Golven

Week 46 Bladmuziek

Week 47 Bloem

Week 48 Losse letters

Week 49 Textuur pasta

Week 50 Plusteken

Week 51 Zwart

Week 52 Glitter


Wat te doen met zoveel kaarten? Ik zie altijd graag van alles en meestal heb ik een hoop spullen aan de muur hangen achter mijn bureau. Zo kan ik terug denken aan momenten en mensen, en genieten van eigen werk. Maar ik kan ook mijn rug er naar toe draaien als ik saai werk op de computer moet doen en mijn aandacht erbij moet houden.


Dus heb ik een begin gemaakt om de boel eens goed op te ruimen en de kaarten daar voor in de plaats te hangen. Helaas kwam ik een paar draden tekort om in de rails te hangen en wat klemmetjes om de kaarten aan vast te maken. En zo hangen er maar een stuk of 45. Ze hangen nog niet naar mijn zin. Na de lockdown ga ik verder. 











3 opmerkingen:

  1. pfff, blogger doet weer niet wat ik wil. Ik moet alles nog eens overdoen......, want knip en plak lukt ook niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk om ze nu allemaal bij elkaar te zien. Tjonge, wat een werk hè... als je nu achteraf bekijkt. Er zitten ware kunstwerkjes tussen!
    Ik kan me voorstellen dat het heel leuk is om er naar terug te kijken. En over 10 jaar vind je het helemaal leuk, al zullen ze dan waarschijnlijk niet meer daar hangen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik weet niet wat je ziet, maar ik zie het niet.... Daarom doe ik het opnieuw.

      Verwijderen