woensdag 5 mei 2021

Crea challenge 2021 De i van iris



Een foto van Pinterest, geprint, op de lightpad overgetekend

en de stukken uitgeknipt

nagetekend op het glas

en uitgesneden

even kijken of alle stukken kloppen

de randjes slijpen

vastzetten met spelden zodat het niet meer gaat schuiven
koperfolie om de stukjes glas
de stukken aan elkaar solderen en tobben om de staak er aan vast te solderen


zwarte patina erop en poetsen

Ik ga er zeker nog een maken; zo heb ik altijd bloemen in mijn tuin.





























8 opmerkingen:

  1. Wow, wat prachtig weer... Het lijkt me zò gaaf om met glas bezig te zijn. Je iris lijkt zo goed... blauw en dan naar het paars toe...
    Gisteravond zat ik nog te kijken of ik hem om mijn rolodex kaartjes zou doen of niet...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige bloem! Het glas doet het goed hiervoor, maar alle respect gaat natuurlijk naar jou; je bent een kunstenares!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is weer een waar kunstwerkje geworden, echt PRACHTIG,
    en nu ik de bloem in de tuin zie staan is het best een mooie
    maat. Goed idee dat je er meer gaat maken, het staat mooi zo
    buiten en net wat je zegt op deze manier heb je in ieder
    jaargetij altijd bloemen in je tuin........MOOI

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt prachtig! Ja, een hele mooie bloem! Ik heb 'm ook gekozen voor mijn bijdrage van deze week, al ziet die van mij er heel anders uit :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow wow wow, ik vind het zó mooi !

    BeantwoordenVerwijderen