vrijdag 14 mei 2021

De J van Crea 2021 Challenge

Ik wou eerst de J van juwelen doen, maar daar heb ik het bij de F van fusen al over gehad. Al heb ik het zelf liever over glassieraden. 


Of de J van Jacobsschelp, maar ja.... die had ik niet in huis. Ik heb er wel een mooi voorbeeldje van, gevonden op pinterest.


Dus wordt het gewoon de J van Jozef, Maria en Jezus. Met kerst sta ik meestal wel ergens op een kerstmarkt. Ook organiseer ik samen met een paar anderen een winterfair, maar dan heb je geen tijd om zelf met spullen aan een tafel te gaan staan. Voor de kerstmarkten maak ik altijd wel een aantal stalletjes van glas-in-lood. Hier gebruik ik meestal een u-profiel voor, zodat je een mooie gladde buitenkant hebt.







10 opmerkingen:

  1. Deze stalletjes zijn wel heel apart, mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kunstwerkjes! Die vliegen dan vast de kraam uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow wat mooi. Echt kunstwerk. Ik hoop voor je dat de markten ook weer door mogen gaan.
    Ik heb er ook weer zo n zin in.nog even afwachten maar

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige stalletjes! Het moet een mooi effect geven als het kaarsje brandt šŸ‘šŸ¼

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zijn ze mooi de kerststalletjes, prachtig door eenvoud,
    ze stralen rust uit. Een perfecte J uitwerking.

    Heel fijn weekend.....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die Juwelen zijn prachtig blauw.
    En die kerststalletjes zullen wel een heel mooi licht geven als het kaarsje brand.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi kerststalletje, echt prachtig, verkoop je deze alleen rond kerst? Je sieraad is ook mooi, groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jozef en Maria en het kindje Jezus... wow, wat is dit mooi Petra!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je laat ons weer veel moois zien van jou kunde !

    BeantwoordenVerwijderen