maandag 24 februari 2020

oefeningen met de inktense potloden

Ik had 4 van deze potloden gekocht bij Janine van Textiellab 040.
Ik heb er bij de crea5220 opdrachten een paar keer gebruik van gemaakt, met matig resultaat. Janine heeft me laten zien dat ik gerust dikker mag kleuren en minder water mag gebruiken. 

In deze regenachtige, winderige, sombere tijd heb je mooi de gelegenheid om eens wat uit te proberen. Ik heb altijd wel wat lapjes in briefkaartformaat om te oefenen. Met wisselend succes. Kijk maar:
 






Hahaha, ook de plaatsing op blogger is met wisselend succes...


Later zag ik een mooi plaatje op Instagram. En ik weet tegenwoordig hoe ik een screenshot moet maken...


Ɖn ik weet nu hoe ik dat moet bewerken om alleen de foto over te houden. Ik leer er iedere keer weer wat bij. šŸ˜€




Nou, ik ben eigenlijk wel tevreden met het resultaat. Ik heb alleen de kleuren rood, geel, groen en blauw gebruikt.

1 opmerking: