donderdag 25 februari 2021

Trui

 

Ik heb eerder een shirtje geverfd voor kleinzoon die gek is op super mario (net als zijn vader 30 jaar geleden....). Hier is het blogje over Dry Bowser. Daarom was ik van plan om een trui te breien met diezelfde Bowser. 

Maar pfff, al dat beige-bruin, grijs, zwart en af en toe wat rood was zó moeilijk, dat ik na de knieën ben gestopt en de boel heb uitgehaald. Iedereen verbaasd, want ik kan toch alles maken? 


Ja hoor, een Super Mario gaat prima! Bijna af.....





5 opmerkingen:

  1. Groot gelijk; een trui moet leuk zijn voor de drager én de maakster. Super Mario is gewoon wat vrolijker en dat breit een stuk fijner ;o)
    Veel breiplezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O ja, super Mario... dat speelde mijn zoons vroeger ook..
    Groot gelijk dat niet gaat breien waar jij niet blij van wordt!

    BeantwoordenVerwijderen