maandag 6 april 2020

textielkaart met huisje / carte textile avec maison

Ik vond nog een paar half-af kaarten terug. Die heb ik even afgemaakt. 2 winterkaarten (met sneeuw) en 1 voorjaarskaart. Leuk tussendoortje. Het huis van de tweede kaart is wel slecht onderheid. :-)

Je trouvais encore quelques cartes à moitié finies. Les voilà finies. 2 cartes d'hiver (avec de la neige) et 1 carte de printemps. Chouette à faire. La maison de la deuxième carte n'est pas bien construite sur pilotis. :-) En Hollande, comme la terre est assez molle/meuble, on mets des pilotis de souvent 15 à 30 mètres dans la terre avant de construire une maison.




4 opmerkingen:

  1. Leuk, al twee kaarten voor de Kerst, jij bent een snelle !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha, ik ben eerder een achterstand aan het wegwerken...

      Verwijderen
  2. Ik vind ze leuk, en juist vooral dat scheefgezakte huisje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Slecht onderheid of niet, ik vind ze enig.

    BeantwoordenVerwijderen